Atlaksen excu Tromssaan 29.9.-2.10.

Atlas järjestää ekskursion Tromssaan 29.9.-2.10.! Bussi suuntaa torstaina 29.9. kohti Kilpisjärven tutkimusasemaa, missä majoitumme excun ajan. Paluu on lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.

Mukaan mahtuu yhteensä 50 henkilöä ja hinta on 75 euroa sisältäen bussikuljetukset, majoituksen, ruokailut ja sisäänpääsyn Polaria-museoon. Nyt on siis mahdollisuus päästä Tromssaan hyvin huokeaan hintaan! Maantieteen tutkimusyksikkö on järjestänyt ajankohdalle vapaata mantsan kurssien osalta.

Alustava ohjelma pitää sisällään päiväreissun Tromssaan ja vaelluksen Saanalle rentoja illanviettoja unohtamatta. Ohjelma on hioutumassa timantiksi parhaillaan ja siitä tullaan informoimaan heti asioiden varmistuttua. Tarkoituksena on tutustua pohjoisen matkailuun, luontoon, kulttuuriin ja aluekehitykseen. Parhaiten pysyt kuulolla seuraamalla Facebookin tapahtumasivua, joka löytyy seuraavasta linkistä:

Ilmoittautuminen aukeaa 12.9. klo 12:00, linkki ilmoon tulee myöhemmin.